Thursday, May 24, 2012

I am 20 and I'm still addicted to IT




This week Babah outstation jadi I am de peneman tido Mama. So everynyte la tdo ngan Mama. Then Mama told be after few night.
MAMA: Tiap pagi Mama bangu mesti Mama tekejut bile bukak mata,
 mane xnye the first thing I see is mate bulat si Marie tu ha..
ME:  Hee sorry Mama can't sleep without it ^^,
MAMA: I wonder how it would be if you got married,
 terkejut hubby angah nanti, bukak mate instead of see  his
wife first hidung si Marie yang die nampak dulu.
ME: Erk...that's going quite far mommita..
watak saye ade dalam cerita diatas....

agak2 addicted sampai tahap camni ke?

beliau annoying in a cute way *mcm saye (perasan dowh)

klu ade kete I want this head rest

sounds like me~

Ni iphone case...naseb baik me no likee iphone~

Sementara single ni ley x nak gune bedsheet nih

Kek kawen cam nih! lol

Birthday Kek cam ni amacam ?

No comments: