Thursday, May 17, 2012

aJIN rEGISTERATION

wAAAAA..Very lonely lorh only me at home alone..Watching HOW  I MET YOUR MOTHER ALONE.. (miss it's not been a day yet he went away) purposely exaggerate it..teehee
 I'm glad to spend my days help you out packing and cry everytime I think you will left. wahaa sgt tacing ye disini... but you leave me no mercy I have to sleep with Raims meh, he so vigorous during sleeping kick me everywhere during sleeping. Hope you'll be fine there and find new happiness in another new part of you life. Hope in 2 weeks comes we will receive a good news from MARA.
Thank you for leaving your camera with me, I'll take a good care of it and your phone too..the old one
Lucky you got a lake view room and have a cute kitten walk around your block. Remember name it FLUFFY.. I am struggling to keep myself distracted by finding stuff to do.
xde sebab wat muke camtu




Pagi2 tu dah bertolak dr homestay yang kitorang duduk tu, dekat je ngan kampus. Wan Aki n Raims x ikot lagi coz nak uruskan byk perkara utk Ajin takot Wan penat je ke hulu ke hilir. Buka akaun Banik Islam utk Ajin, orang yang keje kat situ xde manner tol. Sepatutnye mengalu-alukan org nak buka akuan kat Bank die ni x, mcm x nak bagi je. Abah pon ape lagi ckap direct je la ngan nada yang keras. Don't mess with my dad, it would be ugly if you make him angry. Macam2 aku wat utk cari distratction such as nak cari majalah dara tp x jumpa, last beli komik je Lawak Kampus gerenti x merebas air mate coz asyik gelak je. Time Ajin uruskan registration kat Hall ade student first year nak tangkap gambar kami juz sebab me n mama pegang kipas. Klaka boley. BTW thank you la. *geram tengaok kamera awk

Lepas dah hantar Ajin tu dah cakap awl2 kat Mama nak singgah perhentian Tapah coz nak jeruk jambu *wink2 Then Babah offer nak ice-cream..OF COURSE!!! just what I need..Comfort food ~
cappuccino ice-blended with pearls & strawberry cheesecake ice-cream :)


Memang x nangis sepanjang perjalanan. Then bole pulak sesat kat area Batang Kali coz Babah nak guna jalan biase, tu yang wat lambat sampai rumah. Malam tu kene pulak tdo kat tempat Ajin mmg menangis la kan at last. Mish you already baby brotha :*

No comments: